och det här med rubriker

äntligen, sängarna är färdiga! monterade & bäddade. nu får dom gärna komma, hehe!

nu orkar jag inte vänta, nu vill jag se tvillingarna. :')
i alla fall, efter inlägget jag skrev som finns här under, så började jag med sängarna och sen fick jag kraftiga förvärkar, spydde några gånger, usch. men gav inte upp, skulle ha klart sängarna! nu ligger jag i sängen och läser allt möjligt, över allt. och så sover min lilla tös, i sängen. hihi, i mitten mellan två andra sängar som e tomma än så länge. nu skall jag i alla fall på toa för nu rinner någonting, så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad snart! :) själv får jag vänta till första november

2011-05-29 @ 20:20:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0