HÄR E JAG!



hur skall man börja?

jag heter cajsa och är bosatt i en stad som heter skelleftå, jag är lyckligt tillsammans med filip och vår genesamma dotter moa som är 1½ år gammal. i september -10, blev jag gravid och vid första ultraljudsbesöket visade sig att jag var gravid igen, med tvillingar. hela världen stannade upp, jag visste ingeting, hur var det möjligt? men både filip & jag genom lyckliga, och moa, som ingeting visste vad som hände skulle nog också bli glad, när vi berättade om hemligheten. nu har det gått nio månader sen och den snart, snart om precis 18 dagar har jag beräknad födsel, utan kejsarnsitt, hitills. har gått och burit på tvillingar i nio månader känns otroligt..

filip och jag träffades via andra kamrater, som oftast är vanligt. och vi gick till samma ställe, hela tiden, alltid träffades vi, till slut bjöd filip hem mig till han, vi var ensamma hemma, vi pratade och pratade.. någon vecka senare så var jag hembjuden till han igen, vi myste och han frågade mig en kärleksfull grej.
- vill du bli tillsammans med mig cajsa?
- vad tror ni att man svarar, självklart och kramar om han.

det har gått 3 år sen och nu har allting blivit helt annorlunda, vi lever livet lyckligt. med snart 3 barn. en unge som snart är 2 år och i juni två nyfödda tvillingar.

följ med mig här och nu, för nu börjar vi här!



min älskade, filip ♥



lillstumpan moa, min ♥

och snart små tvillingarna ♥


Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

svar;



hoppas det går bra vid födseln! :D

2011-05-29 @ 16:24:40
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0